Zostaje wypuszczona wersja Sokoban o otwartym kodzie źródłowym~ Przeszczepiłem 15-poziomową wersję minigry Sokoban wydaną na Mihuan 7 i stworzyłem ją w wersji o otwartym kodzie źródłowym. W wersji open source możesz:
1. Modyfikuj zdjęcia materiałów według własnego uznania
2. Modyfikuj według własnego uznania liczbę poziomów i dane poziomów
Mam nadzieję, że komuś jest przeznaczone stworzenie wersji na 100 poziomów lub wersji, w której kurczak jest zbyt piękny ~
Poniżej znajdują się tutoriale i instrukcje dotyczące wersji open source (wymagana jest pewna podstawowa znajomość JSON):
Pobierz i rozpakuj plik box.zip
Edytuj tablicę json mapdata na początku obrazów/pcob_inbin.js, aby edytować dane mapy. Możesz dodawać nowe poziomy (dodawać nowe obiekty do tablicy JSON) lub modyfikować istniejące definicje poziomów.
Zastąp pliki materiałów pod obrazami, aby zmodyfikować interfejs gry
Po edycji kliknij dwukrotnie plik WatchfacePackTool_64.exe, aby spakować. Konkretne parametry JSON są zdefiniowane w następujący sposób:
{
nazwa: "1", ---- Nazwa jest bezużyteczna
size: {col: 8, row: 8 }, ---- rozmiar mapy, który musi odpowiadać długości elementu kolejnego zbioru map, maksymalny to 13*13
mapa: [ ---- Definicja mapy 0: Brak treści w tym obszarze, co odnosi się do pustej przestrzeni poza ścianą 5: Ściana 10: Otwarta przestrzeń, miejsce, po którym można spacerować 60: Gdzie jest gracz, tam może być tylko jedno 80 na mapie: Lokalizacja skrzynki
[0, 0, 5, 5, 5, 0, 0, 0],
[0, 0, 5, 10, 5, 0, 0, 0],
[0, 0, 5, 10, 5, 5, 5, 5],
[5, 5, 5, 80, 10, 80, 10, 5],
[5, 10, 10, 80, 60, 5, 5, 5],
[5, 5, 5, 5, 80, 5, 0, 0],
[0, 0, 0, 5, 10, 5, 0, 0],
[0, 0, 0, 5, 5, 5, 0, 0]
],
poprawnie: [ ---- odnosi się do pozycji docelowej, do której musi się przesunąć pudełko, która powinna odpowiadać liczbie pól. Pierwsza w lewym górnym rogu to 0, 0
{wiersz: 1, kol.: 3 },
{wiersz: 3, kol.: 6 },
{wiersz: 4, kol.: 1 },
{wiersz: 6, kol.: 4 }
] }
Załączona wersja open source Sokoban w formacie .bin to ukończone 15 poziomów Sokoban. Ponieważ Ling Fenga tu nie ma, nadal korzystam z interfejsu użytkownika z wybieraniem skoku - -.